9 apr. 2008

En svidande känsla i kroppen!

Efter gårdagens KinesisCirkel så har jag idag en svidande känsla i kroppens muskler! En känsla som är väldigt svårdefingerad men ändå finns och känns mer än lovligt hela tiden! Ugefär samma känsla hade jag i fötterna första gången jag provade skakmaskinen i rehab syfte. Det är liksom inte träningsverk i den skepnaden man är van att känna den, utan något helt annat!

Därav bestämde jag mig i morse att det får bli vila idag. Eller vila och vila, jag ska idag börja flytta ett par trappor upp här på jobbet så idag står det pärmbärande, hyllflytt och dammtorkning på schemat! Å det kallas väll vardagsträning? Men någon spinning blir det alltså inte! Det stora flyttlasset från plan 5 till paln 8 går på fredag (eller måndag) då jag får nya möbler! Äntligen ska jag få mig ett höj och sänk bart bord!

1 kommentar:

Sofy sa...

Du är klok du Nilla! vila kan vara bra när kroppen känns udda. Vardagsträning ska aldrig underskattas!!