1 aug. 2007

Ont i halsen


Så typiskt!


Barnpassning

Om det nu va någon som inte tyckte att springa på stan räknas som träning, så borde i alla fall barnpassning göra det. Ludde 2 år och Linnea 4 år är levande bevis på detta för så mycket spring och hopp, så mycket leka och kittla har jag inte varit med om på väldigt länge!


Eftersom Linnea, liksom sin mamma F fyllde år igår så hade Linnea bestämt att detta skulle firas på McDonalds, och som det den snälla kompis som jag är var jag självklart med! Det va tur att jag körde ett stenhårt spinningpass mitt på dagen!


Efter några timmar så gick jag med Ludde och hanns mamma och pappa hem där vi lekte lite mer, men den här gången va det alltså bara en busunge, och sen fick jag visa min skicklighet i den inte allt för lätta konst som kallas nattning! Jag är en baddare på att läsa Emil kan jag berätta! Och när väl barnet sov kunde vi "vuxna" prata skit, äta lite gott och titta på film, sedan somnade undertecknad som en bebis i familjens soffa!


Ont i halsen



Som vanligt när jag har semester börjar min hälsa att svikta, eller i alla fall halsen! Jag har stora problem att svälja idag, det gör ont! Tror att det har att göra med att man slappnar av när man har semester och tillåter då massa skräp att komma fram! Men nu har jag prepparerat mig själv med Espiritox, 2 Alvedon och strax lite sömn och efter det sistnämda hoppas jag att jag kommer att må som en prinsessa i morgon bitti!

Inga kommentarer: