2 aug. 2007

Morgonstund!

Varför sova när man har semester?

Morgonprommenad
Ibland känns det helt rätt att gå på morgonprommenad ibland helt fel! I morse kändes det rätt eftersom jag somnade så pass tidigt igår i hopp om att kurrera min hals. Tyvärr verkar det som att jag kanske inte lyckades helt i min kurrering, men lite tror jag att jag lyckats sova bort.

Morgonprommenaden va å andra sidan helt OK. Det va jag, lite fåglar, Cosmos (som gick med en bit) och någraförvirrade stackars människor som skulle till jobbet ute. Jag gick i en halvtimme lite drygt och hann under den tiden lyssna på ett par kapittel i min bok.

GO-Sport
Idag börjar utförsäljningen av GO-Sports affärer och självklart skall jag åka dit. Man kan inte låta bli att fundera på varför Inter-Sport blev GO-Sport och som nu återigen skall bli Inter-Sport. *skakar på huvudet*

Träningen får nog vila idag på grund av halsen. Tänkte jag skulle kunna svälja ordentligt innan jag försöker anstränga mig nästa gång!

Inga kommentarer: