2 aug. 2007

Buhuuu!

Trotts morgonprommenad, trots Espiritox och trots att jag hade bestämt mig för att INTE bli krasslig, ligger jag nu i min soffa och tycker förbannat synd om mig själv. Jag har däckat, jag har räknat ner jag är sjuk! Halsen värker, huvudet värker, jag svettas och fryser om vart annat och jag sover en timme här och en timme där! BLÄ!

Trots detta, eller innan jag däckade helt, så var jag på utförsäljningen på GO-Sport. Hittade mig en väst och en sport-bh till halva priset och känner mig nöjd och glad. Hann även med lite lunch på stan innan mina system tyckte att det var nog och det var dax att vända hemåt!

Så nu ligger jag alltså här, som en däckad säl och tycker jämrans synd om mig själv.Å eftersom jag inte har dresserat katten till att laga mat, lär det endera bli väldigt lite av den varan, eller hemtmat från närmaste pizzeria. Jag blir en man när jag är förkyld!

Inga kommentarer: