7 aug. 2007

Mycket semester, lite träning

Jag kan ju inte säga att jag är någon förebild på för varken mig själv eller någon annan just nu. Jag njuter nämligen av min semester till fullo, nu när äntligen förkylningen börjar släppa! Jag bygger iof fortfarande snor till en hel tomtearmé, men förutom det så börjar det rätta till sig.

Bygga fräknar
Men istället för att bygga muskler bygger jag nu fräknar då solen äntligen skiner från en klarblå himmel. Fräknar och semester mage *s* Men det bjuder jag på eftersom jag vet att bara jag skärper till mig i två veckor, så är jag tillbaka till gammal god form *fnissar* Och med tanke på vad som väntar, unnar jag mig kanske lite mer än nödvändigt! Men vad sjutton gör det då?

Ciz
Idag har jag även hälsat på Ciz och hennes Iller i deras nya lya! Vi firade Ciz halvtidsmage och åt chokladkaka och sörplade kaffe! Gott som i smaskens va det!

Inga kommentarer: