29 aug. 2007

Ofrivillig vila!

Ibland vill man vila, men får inte! Idag måste jag vila, men vill inte

Massor med blod!
Idag har jag äntligen varit på vårdcentralen och försökt kartlägga vad det är fär tok med mig, för nått elände är det allt! För att få fatt i VAD det är, måste man ta prover. Jag började alltså dagen med att ta första delen av proverna och skall ikväll fasta och i morgon ta nästa varv med blod å grejer!

Detta betyder tyvärr att det inte blir någon träning idag och troligtvis inte i morgon heller. Surt kan jag meddela, men jag gissar att det är sånna bakslag man får ta! Å vad är två dagars vila mot att återigen få bli den pigga och glada Nilla igen? Ingenting om ni frågar mig! Så jag låter bli att deppa och "vilar mig iform" inför fredagen istället! Så det så!

1 kommentar:

Terese sa...

Du verkar ha haft en värre start på dagen än vad jag har haft. Tänk på hur mycket energi du kommer att ha i helgen när du har vilat lite :-) Hoppas att det löser sig med dina prover.