30 juli 2007

Hemmkommen från dalkullornas rike!

Tåg e trist, men rätt avslappnande!

Hemma
Nu är jag hemma igen efter några dagar i DalaJärna! Jag har varit med min vän A uppe hos sina föräldrar och åkt Lady Crusing i Rättvik. Vi kom på andra plats av 75 startande så man kan väll säga att vi lyckades rätt bra. Jag skall lägga in lite fler bilder här så fort jag får ordning på kamera och sladdar! Men det hela va i alla fall väldigt kul och vi åkte i en väldigt röd Cadilac från 54 (hmm eller i alla fall 50 nånting, jag och bilar är nämligen inte så mycket kompisar).

Nu har jag även varit och kollat på en lgh åt A här i krokarna (hon är kvar) och fått i mig lite "färdigmat" för tomma och hungriga magar. Jag har även lyckats läsa ikapp lite bloggar som jag följer och konstaterat att cykelringen återigen har utförsäljning av cyklar. Så nu sitter jag i soffan och velar om jag skall orka åka dit eller om jag skall sitta kvar.

Träning
Som ni kanske förstår har det inte varit så mycket träning i helgen, mer än för skratt- och sittmusklerna. Men i morgon skall jag ta mig till en lunchklass innan jag skall åka över till H med familj för att fira födelsedagsbarn, 3 stycken för att vara exakt! Pratade precis med Ludde 2 år på telefonen och talade om att jag skulle komma efter han hade sovit i sin stora säng, så nu skulle han gå och lägga sig på en gång. Han e väll för söt!

Inga kommentarer: