27 aug. 2007

Tufft pass!

Fortsättningen följer...

Spinning
Det finns två alternativ till spinningklasser på måndagar, endera kör man 55 minuter på morgonen med Caroline, eller så gör man som jag och Puma gjorde idag, man kör 55 minuter spinning med Pia efter jobbet! Jag har sagt det förr, men jag säger det igen, Pia är så bra! Långa block med tid för att jobba upp pulsen dit man vill ha den! Sega backar som får benen att skaka av ansträngning, snabba raksträckor för att känna benen pirra till (men inte mer än så), snabba spurter för att få skrika ut sin frustration och adrenallin! Oavsett vad man gör, så e det KUL, å då menar jag kul på Riktigt!

Fusk styrka
Både en sväng innan men även efteråt örde jag ytterst lite styrka. Fuskade lite i nya maskiner för bröstet (allt för att kanske hitta den) men sen hjälpte jag Puma lite med ryggen istället, vilket va mycket roligare och framförallt mer givande eftersom jag faktiskt tog slut i spinningen. Sedan tog vi sällskap, på tunnelbanan och åkte hem! Och om jag pratar om mig själv, var jag både nöjd men väldigt hungrig!

Nu har jag ätit matlådan jag fick med mig i lördags (precis lika gott som då Erika), lagat maten tills i morgon och skall så småningom hitta in i duchen för att sedan ladda för morgondagens pass med Terese! Så se upp tjejen, för i morgon kommer vi! *skrattar*

Inga kommentarer: