21 aug. 2007

Bloggtisps

Jag har blivit utmanad, utmanad att lista 4 av min afarvoritbloggar! Det är väll inte så svårt!

Puma
Min träningskompis Puma har utmanat mig, genom att hon (som hon själv skiver om sin utmanare) har listat min lilla blog bland hennes favoriter! Så nu vill jag bjuda Er läsare på några av mina favoriter!

De första bloggarna jag vill tipsa om är inte alls några tränings bloggar utan mer i kategorin mys och tok bloggar! I denna kategori hamnar min kompis Lillis blogg samt Morrans blogg som jag har skivit om här tidigare! Lillis e mest bara som Lillis är vilket gör det kul att läsa och allt för många gånger bara skaka på huvudet och garva medans Morrans blogg är mer känslomässig berg-och-dalbana i hennes kamp om Lovisa! Hennes blogg går jag in på varje dag för att se om det hänt något nytt, och varje gång det kommit en uppdatering rinner tårarna ohämmat!

När det gäller träningsbloggar vill jag tipsa om Terese blogg! Terese är en av de instruktörerna som kör spinning på SATS och hennes klasser besöks av mig lite nu och då! Det är alltid kul att läsa om träning och annat från hennes perspektiv!

Självklart vill jag även tipsa om tjejen som utmanade mig, det vill säga Puma, utan henne jag ALDRIG skulle komma iväg på mina morgonträningar! Har jag bestämt möte med Puma klockan 6 i utvald spinningsal finns det inte en chans att man somnar om när klockan ringer vid 04:45!

En annan som tränar HÅRT är Linda Fodor-Egelstig vilket man kan läsa om i hennes blogg Life of a Fitness Star. Hur tjejen bara orkar fattar jag inte, men inspirerande är det att läsa!

Lite mer tips
Det va mina fyra, men eftersom jag inte kan låta bli att lägga till några till så får ni stå ut med det! I kategorin GAPFLABB måste jag nämna Tjuvlyssna.se! Fantastiskt att läsa och roligt är det också!I kategorin mera träning tipsar jag gärna om Fitnessbloggen och Fitness fore life och slutligen i kategorin "fundera på det här du" tipsar jag om Tankar om stort och smått!

Trevlig läsning!

1 kommentar:

Cliff Hanger sa...

Kul att du gillar min blogg. :-)