14 aug. 2007

Seså, äntligen lite spinning

Det gick tillslut, jag kom iväg på spinning!

Glenn
Så hette han som höll i spinningpasset som jag och Puma va på idag! Jag säger som hon säger i sin blogg, passet gick oerhört fort. Det va inte tråkigt, inte överjävligt utan bara väldigt lagom och på något sätt väldigt självinstruerande. Inte så mycket nu måste, utan mer jag gör och vill du så varsågod! Så trots att det va blått och 55 minuter, väldigt lagom pass så här i början efter semestern!

Mp3
Jag har köpt en Mp3. Jag stod och valde mellan en snygg Samsung och en hederlig Ipod. Det blev den snygga! Kanske va det ett dumt val med tanke på tillbehör och så vidare, men näää den va helt enkelt snyggare! Så ikväll har jag roat mig med att försöka förstå hur den fungerar, laddat över musik och laddar själva batteriet. Det blir bra det här när det e klart!

Inga kommentarer: