15 aug. 2007

Dag 3

Redan onsdag, var tar dagarna vägen?

Morgonspinning med trötta ben
I morse så gick det aldeles utmärkt att kliva upp. Detta berodde självklart på att jag hade bestämt med Puma redan igår om att vi skulle ses och således fanns det ingen återvändo när klockan ringde.

Väl på gymet kände jag hur benen i princip verkte av träningsverk! Det kanske inte är helt optimalt att träna ben två dagar i rad för att sedan dagen efter sätta sig på spinnincykeln? Men va tusan.... körde passet som en ren "väcka till liv och få in lite blod i musklerna" pass, vilket jag lyckades rätt bra med om jag får säga det själv! Men benen va som sagt va trötta!

Besök på jobbet
Nu har jag precis haft besök på jobbet av min kamrat A som hämtat hem sin nya och fina dator med både installerade program och framförallt virus skydd vilket det senare inte va det lättaste att få till. Men efter ett par svordommar, lite jävlar anamma och mycket muttrande så fixades det!

Återstoden av dagen
Idag är det vila från styrketräningen. Min kropp måste få läkas lite och jag nöjer mig således med morgonens spinningpass! Detta skall "firas" med att jag skall träffa syster yster efter jobbet för att besöka Kulturfestivalen inne i stan. Vi vet dock inte vad vi skall gå på, men nått hittar man väll alltid!

Inga kommentarer: