16 aug. 2007

Dag 4 - vilodag

Idag har jag vilat, vilat på grund av mina trötta ben, vilat på grund av att inte tiden räckte till, vilat för jag burit 50 datorer upp och ner för trappor!

Hushållsvågs haveri!
Igår dog min hushållsvåg, det blev total katastrof! Jag använder den hela tiden, utan den kan jag inte laga mat, inte baka, inte göra någonting. Därför var jag och handlade mig en ny idag och passade samtidigt på att handla en till A vilken hon var och hämtade hemma hos mig direkt eftersom hon ändå var i krokarna! Det blev en något större än den jag hade, men trots allt väldigt fin!

Öviga dagen
Annars har dagen gått som den skall! Middagen blev något senare än vad den borde vara, men det få man bjussa på! Var inte dödligt hungrig när jag kom hem eftersom jag fick ta mig en vilodag idag. Enligt plannerinen skulle jag kört armar på gymet, men det får bli i morgon tilsammans med axlarna och ett spinningpass, för i morgon måste mina onda ben ha gett med sig!

Inga kommentarer: