18 nov. 2007

Söndag kväll!

Helgen är till ända, en ny träningsvecka väntar

Söndag kväll,en tid för eftertanke på vad helgen har innehållit! Det har varit en blandad kompott av nya och gamla vänner, god mat och god dryck samt väldigt lite (hmm ingen) träning samt lite AJ AJ AJ! Som avslutning en enorm nervositet som slutade i en lika stor ego boost! Nu väntar bara ännu mer av just väntan innan jag återigen kommer att vara nervös som en galning ett slag!

Imorgon börjar en av de två TUNGA träningsveckorna som jag har framför mig! Jag ser fram emot det med längtan och tillförsikt men också med ett jävlar anamma! Det skall bli kul att ta tag i den uppställda planen och få känna svettpärlor i pannan och ett jävlar anamma! Att få känna endorfinerna flöda och den fantastiska utmattningen när det är över! Det ska bli kul att ta tag i rehabträningen på allvar och det ska bli kul att träffa Puma!

Sov gott mina vänner och kom ihåg ingenting är omöjligt, det kan bara ta olika lång tid att nå målet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Go Nillan, go Nillan!!!!