7 nov. 2007

Vardags lyx

Iblant tillåter jag mig lite vardagslyx, det kan vara allt från att unna mig ett par nya sockar för att dom va fina, en ny väska för att jag är tjej eller riktigt god mat för att jag e hungrig! Idag blev det mat! För även fast jag bara lagar mat till mig själv och även fast ingen berömmer min kok konst till vardags och även fast jag får avnjuta den i mitt eget sällskap, kan det vara skönt att komma ifrån Mamma Scan och Familjen Dafgård ibland!
Det blev fläskfilé gryta med pressad potatis och syltlök! Gudars så gott det va! Rena orgasmen i munnen om jag får säga det själv *s* Så i morgon får jag lyxig matlåda på jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den orgasmen är svårslagen! ;) mat är nog det bästa som finns!! hela dagen är en lång orgie av mumsig (men självklart nyttig!) mat!! mums mums! mat är livet!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mmmm jag gillar mat¨å det bästa e att man måste äta det varje dag!