9 nov. 2007

Den slutna cirkeln

Cirkeln är sluten, den plannerade träningsveckan är över!

Super Pia
Som ett avslut på denna högintensiva vecka har jag nu slutit cirkeln med ett intervall pass med Super Pia! Vi körde varianten med 70/20 för att sedan återhämta oss ett par minuter, för att sedan gasa på de sista 10 minutrarna! Samma pass som det sista av de två i måndags, men den här gången kunde jag verkligen krama ut allt ur mina stackars ben!

Jag skall villigt erkänna att benen va rätt tröga att få igång, men med lite extra lång uppvärming vaknade dom till liv precis i rätt tid för intervallerna! Tokigt jobbigt ja visst, men fantastiskt roligt och väldigt väldigt skönt efteråt!

Summering av planen

Jag hade ju en plan den här veckan och döm om min egen förvåning när jag faktiskt nästan har följt den till punkt och pricka! Det som har fallit bort är spinning/core klassen på onsdag morgon eftersom jag bestämde mig för att vila den dagen. MEN det som kom till va ett Body Combat pass på tisdagen! Så jag tycker faktiskt att jag har lyckats i alla fall!

Totalt har jag hunnit med 3 spinning pass, en PT-cirkel och en Body Combat. Jag har även kört 2 tunga pass på gymet om ca 60 minuter vardera! Alltså 7 pass på 5 dagar, det måste jag vara nöjd me!

I helgen blir det vila, i alla fall som det ser ut nu. Istället skall jag ta hand om mitt hem, min själ, mina sinnen och min familj. De sistnämda iom att det är fars dag på söndag och jag, syster yster samt svåger och dennes familj skall äta middag tillsammans med våra pappor!

Inga kommentarer: