15 nov. 2007

AJ!

Det spelar ingen roll att jag är 35, det spelar ingen roll att jag jobbar på ett sjukhus (iof administrativt men ändå), det spelar ingen roll att jag vet att det inte är farligt, jag ogillar sprutor i alla fall! *BLÄ*
Men nu är det i alla fall över och undertecknad ser ut som en omplåstrad nåldyna! Stygnen skall sitta i nån vecka och sen är jag fit fore fight igen!
En förunderlig dag
Idag har det varit en underlig men händelserik dag med vändningar som jag aldrig skulle kunna tänka mig när jag vaknade i morse! Från att äntligen tagit mig i kragen och ta tag i min krånglande fot till att låta en doktor skära i mig och i mitten en väldigt trevlig överaskning! Men den karamellen tänker jag suga på själv en stund! *fnissar finurligt* Men att det handlar om träning och en sagolik egokick är säkert!

PS
5 stygn va det som gömde sig under detta enorma plåster! 5! Jag hoppas att kirurgen även hade en 5a i syslöjd!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fem stygn??? För den lilla?????
Det var värst!! Pernilla Salming snart jue..

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

japp fem! Han måste ha tagit hur mycket som helst... jag kommer säkert få ett otroligt snyggt ärr där sen *mutter*

Puma sa...

Usch. Ser ut att göra jätteont! Ajaj!! Det kan vara coolt med ärr iof. Ger lite image. Men säg aldrig att det var en sjukhusgrej. Berätta att du blev biten av en haj eller riven av en grizzlybjörn istället... :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahaha, en krigsskada eller boxninsärr kanske? *asg*
Ja tyvärr gör det rätt ont just nu, men jag äter Alvedon och hoppas på att det släpper snart!