28 nov. 2007

Konsten att odla fräknar (å lite styrketräning så klart)!

Å jag säger att jag inte e fåfäng....

Styrke- och rehabträning
Inte en dag försent var det så dax för ett varv nere på gymet igen! Det blev kombinerat styrke- och rehabträning som satt där den skulle! Startade med ben 3 övningar (varav två i superset), gick över till rygg (2 övningar) för att sedan köra bröstet (2 övningar) och tillslut axlarna (2 övningar i superset)! Därefter vibrationsplattan för foten samt balansbräda (knäböj på ett ben) och avslutade hela kalaset med armhävningar tills jag stupade! Som ni ser finns det varken armar eller mage med, magen eftersom den fick vad den tålde på morgonens Core och gårdagens Body Combat, armarna tar jag på fredag då jag inte gör balansövningarna! Det fanns helt enkelt inte tid kvar!

Ett besök på Solarieholmarna
OK, i min nya träningsoutfit kommer jag inte vara helt täckt av kläder, jag kommer alltså visa lite hud. Men eftersom min hudfärg just nu gör en tablett alvedon lite solbränd i jämförelse med mina grön/blå/vita ben så gjorde jag slag i saken och la mig i solariet en stund! Så nu har jag odlat fram lite fräknar på näsan, men benen lyser fortfarande vitt! Så endera får jag besöka holmarna ett par gånger till eller så ska jag konsultera min kompis BUS-tuben en sväng i helgen!

Inga kommentarer: