16 nov. 2007

Fredag och ledig

Det sliter och drar... det gör ONT!

Självömkan
Idag e det faktiskt synd om mig, riktigt synd om mig faktiskt. Jag e som en hel man som är förkyld, MINST! Det gör ont i såren, det sliter och drar på bröstet där det största såret finns med sina fem (5) stygn! Jag äter Alvedon som om det vore godis för att det värsa ska gå över och att min feberkännign skall släppa. Nej jag är inte sjuk, det är min kropps sätt att tala om att den inge gillar det jag har gjort med den!

Har precis kommit hem från en tur till Apoteket, va tvungen att handla kompresser, sårtvätt och mer verktabletter! Jag gillar av princip inte att stoppa i mig massa tabletter, men jag tycker ännu mindre om att ha ont, så sont skall väll med ont fördrivas och jag tänker knapra på tills det gå över, så det så!

Hade någon vag plan att gå och träna idag på dagen eftersom jag är ledig. Som ni förstår kommer den planen inte att hålla! Den motion jag får idag är av klassen vardagsmotion!

Middags gäst
Ikväll får jag sällskap till middagen av Erika! Den stora sjung utmaningen skall genomföras och jag ska bjuda på japansk buffé! Så det står allsköns delikateser i kylen och gosar i sina marinader, bordet är dukat och golven dammsugna! Trevligt som tusan ska det bli å så får jag något annat att tänka på än att det gör ONT!

Nu ska jag krypa ner under filten och tycka synd om mig själv en stund innan efteretten skall förberedas!

Inga kommentarer: