19 nov. 2007

Träning och lunch!

Då har jag kickat igång veckan med ett kombinerat styrketräningspass och rehab för foten pass på gymet! Det känns skönt att kommit igång med veckans plan och idag hade jag otroligt mycket energi och styrka efter förra veckans något skrala träning. Det där med att vila kroppen ibland kanske inte är så dumt i alla fall (men väldigt tråkigt dock)!

Så här ser en Nilla ut efter ett pass på gymet,
med träningsdagboken i högsta hugg!

Idag va det alltså den tunga veckan som stod på programmet men på grund av lite tidsnöd blev det inte fyra varv i super och trisetten utan bara tre, däremot körde jag 10 istället för 8 repetitioner på varje! Jag hoppade även över benböjen idag eftersom det väntas spinning i eftermiddag och jag vill i alla fall ha lite känsel i benen när jag sätter mig på cykeln!

Å så till dagens lunch, kanske inte en helt optimal uppladdning inför kvällens spinning med Super Pia vid ledarcykeln och Puman bredvid mig. Men i brist på tid och plannering får man ta vad man kommer åt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÅdär kan det ju bli mellan varven, hoppas du orkar ändå. :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Jag orkade faktiskt! Men det har jag nog att tacka helgens frosseri för och inte dagens mat konsumtion!

Anonym sa...

Den där träningsdagboken är kalas!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja Anna, träningsdagboken e kalas bra! Å min e tom signerad *skrattar*