30 mars 2009

Måndagen som aldrig verkar ta slut!

Det är måndag idag, en lång måndag har det visat sig då dagen verkar göra sin framfart i en snittfart som skulle göra sniglar snabba! Men snart så är arbetsdagen över och sen brukar det gå i en rasande fart!

Hittills idag har jag burit flyttkartonger fårn mitt lilla krypin på plan 1 till kontorslandskapet på plan 6. Jag har slängt ett hav med papper och röjt undan lite andra prylar! Däremellan har jag ätit lunch, tuggat i mig en banan och druckit allt för många koppar kaffe och försökt bälja i mig vatten! Jag har även lyckas låsa mig ute ur Telias egna sidor, då jag inte kom ihåg mitt lösenord (eller rättare sagt jag kom inte ihåg var jag fick det någonstans), slösurfat och läst lite bloggar samt läst de nya alarmen om glas i kycklingfilén så nu väntar jag bara på hemgången!

Men, idag ska jag faktiskt inte träna! Istället ska jag roa mig med lite andra saker efter jobbet det vill säga saker man måste göra, men kanske inte längtar efter! Däremot blir det bra när det blir klart och i morgon ska jag ta igen det med råge, så jag ser det med possetiva ögon ändå!

Inga kommentarer: