6 mars 2009

Datorstrul och fredageftermiddag!

Om datorn på jobbet först slänger ut dig från det programmet du sitter och jobbar i, sedan inte släpper in dig igen och tillslut avslutar det hela med att blådumpa! Tycker inte då du som jag, att den på ett klart och tydligt sätt att den säger till dig att det är dax att gå hem och ta helg (datorn verkar ju redan har gjort det)!

Ikväll har jag två mission! Den första är att köpa födelsedagspresent och den andra att träna! Vad och var vet jag inte riktigt än, men det löser sig nog och med tanke på omständigheterna ovan, kommer jag ju ha mycket tid att bestämma mig *S*

2 kommentarer:

Sofy sa...

sweet, mer tid åt träning och shopping säger jag!

Miss Agda sa...

Hej där! Tack för gratulationerna och det vore jättekul om du o syrran ville komma o fika när vi väl flyttat in (tillträde 15/4)

Ha en skön söndag!