10 mars 2009

Uppladdning pågår!

Nu har jag börjat ladda inför kvällens PT träning! Jag laddar med mellanmål och mental inställning och vatten!

Jag vet att jag kommer att få slita ont, jag vet att puslen kommer att rusa och jag vet att jag kommer vara supernöjd efter genomförd timme! Men just nu känns det mest segt och trött, segt i kroppen och trött i knoppen! Men jag vet att det är övergående (eller hoppas på det) och när klockan har slagit fem är jag taggad till tusen!

Så kom igen nu träningsvärken, nu kör vi! (Fast rumpan vill inte ha mer, den e fortfarande öm i sina muskler sen förra veckan, de ni!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det fortfarande är ömt måste det ha varit ett bra pass :o)!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Det va ett grymt pass förra veckan och ett minst lika grymt pass denna vecka för den "lilla" bakdelen min! Men ack så bra det kommer att bli i sluteänden! *skrattar*