29 mars 2009

Station ett av flera

Efter en minst sagt lång och rolig helg har jag nu en minst lika lång och rolig söndag framför mig.

Första anhalten för dagen var SATS vid Södra Station där jag redan nu har avverkat ett 30 minuters spinningpass innan frukost med endast en svart kopp kaffe inanför västen. Tanken var alltså att köra fettförbränning efter helgens minst sagt vidlyftiga leverne!
Det roligaste med dagens klass var faktikst instruktören som i mina ögon inte alls liknade någon spinninginstruktör, men som gjorde den ganska tråkiga 30 minuters klassen till en riktigt rolig upplevelse! Jag vet inte om det är jag som har fördommar och steriotyper, men som sagt han passade inte in i någon av dessa och jag blev possetivt överaskad.

Nu ska jag vara social, för nu har mitt
fikasällskap kommit, dagens andra anhalt således!


Inga kommentarer: