26 okt. 2008

Söndag morgon!

Det bästa med att dra tillbaka klockan är att jag en gång om året är morgonpigg och idag är inget undantag! I morse vaknade jag pigg som en lärka (eller nå ja, jag vaknade av att jag va tvungen att springa på dass, men skit samma det låter bättre med lärkor) tittade på klockan och konstaterade att den va sju (ny tid)! Sju, en söndag! Hallå! Detta är ju helt galet!

Nu kan det iof ha att göra med att jag slöt mina små blå redan vid 10 tiden igår kväll av ren och skär utmattning efter gårdagens träning, trågkig tvättstuga och jävligt dålig TV, men det kan vi väll bortse ifrån en stund och l¨åta mig få känna mig morgonpigg och glad som en lärka en liten stund till! *s*

Nu har jag i alla fall både läst och uppdaterat mig om Gtb (bra jobbat tjejjer) ätit frukost och dragit på mig träningskläderna för dagen, för mini Boot Campen fortsätter idag med ännu mera spinning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, låter precis som jag det där! Gaalet tidigt att vara vaken innan 8 en söndamorgon. Men härligt också, blir en lååång dag =)