10 okt. 2008

2/30

Tidig morgon, när alla sover!

Jag måste erkänna att jag var långt ifrån lika kaxig i morse när klockan ringde 04:45! Min tanke var att åka in och cykla med Terese på Stureplan, men den flög bort i takt med snozningarna på väckarklockan! Istället blev det en repris på igår dvs en prommenad från dörren upp till Kransen!

I morse gick det dock ca 5 minuter snabbare än igår och detta trots att jag tog exakt samma väg och att jag stannade till och fotade ödsligheten! Ska jag fortsätta med dom här ökingarna kommer det sluta med att jag måste knalla bort till Hornstull om jag ska få tag i tiden *s* Men inte mig emot!

Å så tillslut: status på axlarna! Jo tack, dom talar om att dom sitter där och dom talar om att dom lever!

2 kommentarer:

Karin sa...

Bra! Kampen mot snoozen är svår i början, men det kommer! Du kom iaf ut!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahah, den e inte svår Karin, den e OLIDLIG!!!!! Men upp kom jag i alla fall!