25 okt. 2008

Idag är en ny dag!

Gårdagen är över, det är lördag och en helt ny dag!

Jag fick en förklaring i morse (eller egentligen fick jag den redan igår när jag pratade med min goda och kloka kompis H) till min fumlighet och allmänna nederlag, jag fick idag beskök av det kvinliga eländet som drabbar oss en gång i månaden. Det förklarar ju ganska mycket, men eftersom jag i princip aldrig påverkas av PMS, blir jag lika förvånad varje gång!

Nå väl, idag är en ny dag och jag ska träna som en tok! Är fånigt avundsjuk på tjejerna som är nere i Gtb, så jag har stt ihop min aldeles egna mini Boot Camp i helgen! Idag blir det spinning, muskel, spinning och core och i morgon väntar sedan en 2 timmars spinning! Så nu sitter jag och laddar med en stor kopp kaffe ochska strax springa till bussen!

Vi hörs senare!

PS. jo jag handlade igår, dyrt men roligt! DS.

Inga kommentarer: