1 nov. 2010

Måndagsfunderingar

Efter en lång natt men väldiga problem med att komma till ro, är jag trött och vimelkantig på jobbet! För trots att jag gick till sängs i riktigt god tid och trots att jag var riktigt trött, va det helt omöjligt att somna! Efter ett par timmar gav jag upp och la mig i soffan och tittade på usel TV till ögonen, av gravitationskraften slöt sig och jag fick i alla fall någon timmes sömn!

Anledningen till nattens sömproblem har jag inte forskat vidare i, men det kan ha att göra med att min mage, eller rättare sagt mina tarmar inte beter sig som det ska vilket resulterar i magknip! Från att knappt ha vågat nysa får jag nu ta till extrema åtgärder för att liknande resultat!

1101Dagens bild!

Vad jag däremot gjorde innan mina nattliga äventyr var att packa träningsväskan. Jag fick nämligen ett väldigt sug redan igår på att återigen köra lite spinning! Så nu funderar jag på hur mycket kroppen orkar spinna? Vågar man sig på ett Pia pass månne? Det e ju ändå måndag!

Inga kommentarer: