31 okt. 2010

Långhelg!

En lång helg lider mot sitt slut. Ja, den har varit lång då jag faktiskt va ledig både torsdag och fredag!

Men vi börjar från början! Torsdag var det så tid för mitt första Motivationssamtal på Itrim. Ett halvtimmes samtal om just motivation, hur det går och vad jag har framför mig! Jag fick även ställa mig på vågen och vi konstaterade att jag faktiskt inte har så långt kvar nu! Jag vägde nämligen 69,9kg!

Med detta faktum gick jag därifrån lycklig som en 6 åring på julafton, köpte mig en dyr klänning som tack för gott arbete och styrde kosan mot vännerna och en Rock-kryssning på Ålandshav!

Resterande av helgen har jag bara tagit det lugnt, återhämtat mig och klappat katten! Jag har även tagit hand om mitt hem och försökt få kroppen på glada tankar efter torsdagskvällens lilla snedsprång! Men det tar längre tid än man kan tro när den varken är van eller har så mycket att använda för återhämtning!

Idag, söndag, har jag fått lunch sällskap hemma hos min ömma moder (dock gjorde jag Itrim mat medan resten runt bordet fick kött-korv och potatismos), klappat bebismage och druckit kok-kaffe!

1 kommentar:

Ciz sa...

69,9!!!! I know the feeling! Grymt jobbat! Det är magiskt det där 69,9...urfånigt, men jag vet precis hur det känns! Grattis!