26 nov. 2010

Adventsmys och träningsplanering

I morgon har Sara utmanat och utropat en 3timmars träningsdag ! Tre timmar av rörelse och träningsglädje!

Jag har vilat mig i form den här veckan och unnat mig bebismys, sömn och lite oro! Men oron är nu borta och utbytt mot energi inför morgondagen!

Idag var även den första dagen då jag bytte ut min lunch mot vanlig mat. De 12 veckorna av måltidsersättning är alltså slut och jag trappar nu upp, lugnt och försiktigt mot vanlig mat. Men mer om det i ett separat inlägg!

Men det ger mig således ännu mer energi att kunna träna i morgon och jag ser fram emot det än mer!

Nu har lugnet och adventsmyset infunnit sig i mitt hem. Jag har satt upp stjärnor i fönstret och ljusen glimmar på bordet. Jag firar kvällen med en rykande kopp te och en god bok!

Inga kommentarer: