6 mars 2008

Listor, på längden och tvären!

Hittade det här inne hos Softy och eftersom jag har några minuter över mellan möten och annat elände så kan jag lika gäran fnula en stund på det här (i vanliga fall hade jag sprungt ut och gett mr Nikotin en poäng)!

Träning
* Spinning (jag, cykeln och inga tankar! Underbart!)
* Styrketräning (det ska svida, annars tränar man inte *skrattar*)
* Pump (för att orka det där lilla sista!)
* Stretch/Pilates/BodyBalnce! Så skönt men man gör det allt för sällan
* Prommenad i solen med rosiga kinder (i brist på löpning)

På bubblar listan ligger löpning och Box, frågan är bara när den kommer med!

Kärlek
*Min familj (syster yster, vad skulle jag göra utan henne?)
*Mina vänner
*Kompis barnen, mina nya favoritkompisar!
*Lillkillen med lång svans!
*Våren... om det inte vore för alla björkar!

Bubblar gör den framtida prinsen som jag än inte har hittat... men skam den som ger sig *s*

Käk (här kommer listan på mina favoriter, till vardags blir det mest kyckling *S*)
* Sushi
*Mör, lagmom röd köttbit *mums* (äts aldeles för sällan)
*Stekt fläsk med löksås! Åhhh det e så gott
* Kyckling, men det kan bli lite för mycket av det ibland!
* Resturanglagad fisk!

Frukost
* Slipper jag?
*Vill inte!
* Svart kaffe
*. Slow Protein
*Laktosfri yogurt (men då måste jag varit uppe så pass länge så det egentligen räknas som mellanmål)

Kläder
*Jeans, till vardags och till fest!
* Träningskläder (7 pass i veckan, jo jaghar träningskläderna på rätt ofta!)
* Klänningar! Används mer frekvent nu än tidigare, i alla fall till vardags!
*Munkjacka alternativt koftor, funkar till allt!
* Hemma, mjukisbyxor och duntofflor... då e jag en snygging *NOT*

Framtid
* Ny lgh med balkong! Måtte jag bara hitta den först!
* Nytt jobb, det börjar väll bli dax efter 10 år på samma ställe?
*Genomtränad kropp vilket ger ett långt liv!
* Den där prinsen... var han nu finns någonstans!?!
*Egen liten familj så fort jag hittat nr 4 *Skrattar*

Alternativen är utan inbördes ordning!

Inga kommentarer: