24 mars 2008

24/3 - Pump


Äntligen ett träningspass mellan mat talrikarna!


Pump
Idag va jag för första gången på SATS Älvsjö som är ett nytt, frächt och ganska stort gym.. Dock ligger det lite knepigt till för mig, men eftersom jag skulle vidare till Huddinge efteråt passade det idag perfekt!

På programet idag stod Pump! Detta både för att jag kände att det passade bra inför morgondagens spinningutmaning men även på grund av det enorma kohlhydratintaget under helgen. Å ja, det senare gav resultat! Jag ökade vikter i både bröst och rygg idag!

SATS Älvsjö



Innan Pumpen tog jag mig framåt på löpbandet i 6,0 - 6,4 km/h fart i ca 15 minuter. Jag blandade snabb gång med lufs och döm om min förvåning när foten bara bråkade lite idag!

Maximus

Efter träningen spontan invaderade jag hemma hos Ciz, Illern och Max eller Maximus som han faktiskt heter. Köpte med mig lite fikabröd och svängde förbi helt enkelt! Det va riktigt trevligt att prata skit med familjen och alltid lika underbart att få sniffa bebis i nacken!

Nu återstår bara lite madlådefix, packning av väskor och slötittande på TV. I morgon är det en aldeles vanligt ovanlig dag!

Inga kommentarer: