13 mars 2008

I valet och kvalet

Å så funderade hon och funderade hon....

Likt professor Baltazar funderar jag idag om jag skall ta mig till mitt plannerade Pump pass eller om det är vilodag idag? Med tanke på min träningsverk kanske kroppen mår bra av att vila, men så har jag ju bokat och bestämt med mig själv att jag ska... så nu har jag beslutsångest!

Hur skulle ni göra, träna trots denna enorma träningsverk eller vila? I morgon är planen att köra bröst, triceps, axlar på gymet och på kvällen BodyBalnce, på lördag förmiddag en spinning!

8 kommentarer:

Anonym sa...

vila. det är under vilan du bygger.

Anna (Orka mera) sa...

Instämmer med föregående talare :)

Puma sa...

vila! du ska ju köra styrketr imorgon också... även om bp inte är styrktetr utan uth¨ållighetstr är det ju ändå lite styrketr!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

OK den stora massan får välja... jag vilar! Tack för hjälpen vännerna!

Anonym sa...

Bra val :)

Puma sa...

vad har hänt med världen? varför ska alla tekniska problem drabba mig? jag är mycket nära en godispåse just nu!!! haha. alltså, sonyericsson har ju direktkommunikation med blogspot och dessa mms går ju fram till min redigeringslista på blogspot men jag måste manuellt lägga upp dem från utkast till inlägg. jag har precis signat upp och ska kunna skicka mail men jag får felmeddelande hela tiden "detta meddelande går inte att skicka", ooavsett om jag provar min bloggmail elelr min gmail...

Anonym sa...

Kan vi inte en gång för alla enas om att träningsvärk stavas med Ä, inte E. Tack.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Anonym, visst kan vi komma överens om det... men jag komemr med 100% säkerhet stava fel nästa gång med... detta eftersom jag lider av dyslexi och således stavar precis som jag vilL!