8 mars 2008

En lång dag lider mot sitt slut!

Nu är det lördagskväll och "Andra chansen" är avslutad och vi alla vet att Carola och Andreas inte gick vidare till final. Lite roligt är det allt!

Idag har jag shoppat med Ciz, syster och Katja, först shoppat sen fikat! Sen har jag satt upp nya fina gardiner i mitt köksfönster, nya gardiner i vardagsrummet och lagat första varvet matlådor! Mer av detta blir det i morgon va det tänkt!


Fönstret i köket

Roligaste nästan shoppingen idag va skorna jag hittade på HM:s pojkavdelning, men dom va för stora så dom fick stå kvar i butiken! Ibland är det bra att ha väldigt små fötter! Godaste mackan va den på fiket i Midsommarkransen och jävligaste stunden på dagen va efter middagen! Men nu är det snart Natti Natt och ännu en dag i min match är avlklarad!

I morgon förmiddag ska jag träffa Puma och köra styrketräning på gymet! Nu har vi tyvärr lite olika upplägg då Puman ska köra bröst, axlar och triceps medans jag tänkte köra ben och kanske lite bröst. Men eftersom vi ska ses på ett litet gym kommer vi inte ha långt ifrån varandra ändå!

Nej sova va det... i morgon ska det tränas hårt!

Inga kommentarer: