20 nov. 2009

Nu får det vara nog!

Fy vad jag är trött på den här torrhostan nu! Den kommer lagom till att man ska prata eller precis när man har en date med herr Blund! Den kan vara borta i flera timmar, men då, när den bestämmer sig att hälsa på, verkar det som att den inte har något annat hem att gå till och likt en objuden gäst vägrar den att lämna platsen!

Men nu har jag bestämt mig att det får vara nog. Den får vara kvar ikväll, den får hälsa på i morgon fram till 11 men sen är det bra, sen får den åka hem och hålla sig där!  Så, beslutat och bestämt!

Jag vill ha tillbaka min träning, jag vill ha tillbaka spinning high, kramas med träningskompisarna och sova gott om natten! Jag är trött på att vara hängig, trött och sliten! Så e det!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

därmed basta!

Miss Agda sa...

Imorgon är du frisk! Promise! (Viljan är allt)
Hälsar en som har ont i halsen...