8 nov. 2009

Helgen i korthet!

En social och lat helg går mot sitt slut. Jag sitter i soffan och har ena ögat på datorn och den andra på italiensk fotboll på TV;n, men snart är det dax att byta dessa båda mot kudden!

Helgen började, som ni redan har sett, med Qwiz hemma hos mig! Vi var ett litet men glatt gäng som fick ta oss an en väldigt varierad men svår frågesport i musikens oändliga värld! Kvällen avslutades sedan med rödvin i mängder!

Under lördagen var jag inte helt pigg, men det gjorde mindre. Jag sov länge, åt stor frukost och fortsatte dagen i soffan och tillslut med en stärkande promenad i höstrusket! Sen blev det lördagsgodis och skräpmat, en helt OK lördag alltså!

Och idag, söndag, har jag firat min gamle pappa på farsdag! Middag inmundigades hemma hos syster och svåger i deras nya lägenhet! Ofantligt god höstgryta med kyckling! Mums!

Nu väntar en hektisk jobbvecka igen, mycket jobb och även lagom mycket träning är det tänkt!

Inga kommentarer: