21 nov. 2009

Det gråa tinningarnas charm!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och färgat håret och den här gången gjorde jag det själv eftersom det bara var en toning som skulle i.

Anledningen till att det tagit sån tid och att mitt gråa hår har fått en allt för stor plats i mitt burr är nog att jag inte har träffat min Super Ciz på väldigt länge (för länge om jag får bestämma, så vi får se till att ändra på detta vännen!). Vi två har nämligen en deal med varandra som går ut på att faktiskt påpeka att ett besök hos frisören och hårfärgen är nödvändigt. För ni vet ju hur det är, man säger till sig själv att jo, jag borde, men från borde till att göra kan steget vara långt. Allt för långt ibland!

Före och efter!

Inte nog med att jag fått en ny färg, mitt hår har fått en välbehövlig inpackning också! Den bästa hårinpackningen för mitt rufs är nämligen en toning köpt hos frisören! Vi snackar två flugor på smällen här ;)

Nu ska jag titta klart på damernas skidåkning, sen e det jag som ska gå ut i det vackra Novembervädret. Det va ju inte igår vi såg solen, men idag hälsar den på och då måste man ju passa på att gå ut och njuta av den!

1 kommentar:

Ciz sa...

Mmmmm det var länge sen. Har varit för mycket jobbstress, jobbkatastrofer, förkylningar, barnkrupp och sjukhusvistelser sista veckorna. Pust! Jag går på reserv och hoppas den räcker ända till jul....glögg kanske?