10 nov. 2009

Discokulorna blev blöta!

Som jag har peppat mig själv under eftermiddagen och som jag har intalat mig själv att “det kan inte vara så farligt”! Å så blev det INGENTING!

Anledningen till detta pepp var att jag hade bestämt mig för att gå på en Event klass på Sats Liljeholmen C i eftermiddag! Jag hade bestämt mig för att vidga mina vyer, våga något nytt och göra något annorlunda! Jag skulle gå på DiscoDans!

Men vad möter mig vid ingången till gymet om inte detta:
20091110037
Det visade sig att man hade fått in avloppsvatten i hela anläggningen och alla golv var fyllda med just detta vatten! Det luktade inte hallon ute i receptionen och jag kan bara tänka mig hur det luktade längre in! Självklart hade man stängt igen och saneringen pågick för fullt och självklart var detta ingenting dom där kunde göra något åt. Men jag blev verkligen besviken!

Här hade jag som sagt laddat och till och med börjat se fram emot kvällens träning och då menar jag inte med skräckblandad förtjusning utan på riktigt! Jag ville leka John Travolta och svänga mina lurviga till sköna disco moves och då fanns det liksom inget alternativ. Visst, jag kunde åkt till Hornstull och köra spinning, men det e ju inte samma sak!

Istället åkte jag besviken hem och lagade middag. Idag blev det korvstroganoff (gjord på kycklingkorv med OK kolhydrat värde) och till detta blomkålsmos, sallad och avokado!

Nu gäller det att ta nya tag mot morgondagen och då ska jag ha cykeldate med Åsa! Det ska bli så roligt!

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

osis. men du verkar ha fått in matrutinerna i alla fall. strongt!!