19 nov. 2009

Ibland får man till det lite extra i köket!

Eftersom det fortfarande inte tränas på den här sidan tangentbordet så fortsätter jag mitt matbloggande!

Så här har det sett ut i mitt kök under kvällen! Det har puttrat i stekpannan och doftat ljuvligt!

Å så här blev resultatet! Underbart goda färsbiffar med grönmögelost och sallad. Jag hittade receptet på “Vägen från 137 kilo” och jag kan glatt konstatera att det smakade underbart!

Nu hoppas jag att min envisa hosta, som tyckte att det var helt OK att komma tillbaka under natten, vill ge sig iväg igen! För nu tycker jag att det är trist att va krasslig. Jag vill träna och jag vill göra det NU!

1 kommentar:

Emma sa...

Aha! Då kan min mandelolja komma till användning på fler områden!

Det där såg himla smarrigt ut! Trevlig fredag!