30 jan. 2009

Packad och klar!

Då e jag packad och klar inför morgondagen! Jag har laddat med pasta till middag och sushi till lunch samt en hektisk dag på jobbet! Har även varit och checkat in mig själv (så det är gjort) samt köpt hem lite mellanmål som skall inmundigas under morgondagen!

Nu är det bara snuvan som ska släppa (den va nästan helt borta i morse) som nu har gått från rinnande till totaltäppt (eller täbbt som jag nu mer uttalar det) och att den från morgonen totalkatastrofala magen skall återgå till ett normalläge! Hur den var i morse tänker jag bespara er, men att jag fick "börja om" med frukosten en gång kanske förklarar endel!

Men nu e jag redo, nu vill jag träna och ha kul!

1 kommentar:

Susanna sa...

Vad kul det ska bli imorgon!! Och angående maten sitter jag här och laddar med naturgodis och ben och jerry. Och rödvin :) Sen har jag köpt med massa energibars att äta mellan passen, och några bananer. Vanlig mat blir nog däremot svårt att hinna äta, så det får väl bli efteråt...