8 jan. 2009

Kaffe, det enda som håller mig igång!

Jag sitter på jobbet, eller fel, jag sitter och jobbar, är inte hemma men heller inte där jag brukar sitta. Men skit samma, jag jobbar och detta kommer jag nog pyssla med ett par timmar till trots att ögonen går i kors och det enda som håller min hjärna något igång är koffein!

Jag undrar hur många lite kaffe jag har bälgat i mig idag? Jag vågar faktikst inte räkna antalet koppar för då blir jag väll mörkrädd, men ett tiotal är det nog! Å mer lär det tyvärr bli!

Tyvärr så hade jag inte med mig någon middag i matlådorna idag, så jag har fått gå på en nödlösning dvs en sallad med grillad kyckling utan dressing. Det är på tok förlite mat, men jag får äta mer när (och OM) jag kommer hem inatt!

Slut på vilan, ner i gruvan!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Jobba inte ihjäl dig nu tjejen, och stoppa ner några energi/proteinbars i väskan nästa gång det finns risk för övertid!