20 jan. 2009

Min kompis Ciz

var och surfade runt och titade på bilder från våran ski camp och skickade mig sedan länken på följande bild till mig. Jag har sett den förut men inte tittat så noga som hon visade det sig.


Bilden är tagen vid en av våra frukostar (och lånad av gymfjolla.blogspot.com) och ni ser att de flesta är både glada och pigga, alla utom undertecknad då förståss. Jag hatar morrnar, i alla fall innan kaffet har gjort sitt och på bilden ser man tydligt frk Svensson sitta väldigt trött i hörnet av bordet och halvsova!

Jag kanske ska säga att Ciz känner mig väldigt väl då vi har bott i samma korridor när vi pluggade och har alltså sett mig både pigg och trött. Hon skrattade väldigt gott och konstaterade att "det är så typsikt dig" allt för tidigt en morgon å jag kan väll inte annat än att hålla med!

Träningsvärk och träningsplaner
Idag har träningsvärken släppt! Jag kan numer gå helt obehindrat både uppför och nerför! Visst det känns lite fortfarande, men det är ingenting som hämmar mig och det är så skönt! Detta ska jag fira med träning efter jobbet! Väskan är packad med både spinningskor /"blöjbyxor" och vanliga träningskläder/träningsskor eftersom jag hade lite beslutsångest i morse! Vi får se vad som "kliar bäst" när klockan har slagit halv fem och det är dax att gå hem!

2 kommentarer:

Puma sa...

ja, du såg faktiskt ut som ett åskmoln varje morgon. men det var ändå inte så tidigt. klockan var ju faktiskt 9!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Åskmoln va väll att ta i *skrattar* ja va lite trött bara!
Men tänk så glad och trevlig jag blir bara jag fått kaffe i systemet! *tihii*