31 okt. 2007

Man lär sig av sina misslyckanden, hoppas jag!

Sur över att ha misslyckas i min ambition försöker jag mig på ett nytt spår!

Middag med planer!
Efter ha lyssnat på Pumas råd att ta med mig en "bar" till gymet åkte jag idag hem utan att vara super duper hungrig! Jag kunde både handla på vägen och när jag kom hem fixa i ordning en ugnspannkaka med baccon och broccoli och lite lingonsylt!

Jag vet, det kan både ser lite torftigt ut och ganska tråkigtut, men jag lovar det va gott och vid sidan om hade jag ett stort lass med grönsaker, men eftersom min tallrik va lite för liten fick dom inte plats på bild!

När middagen väl va klar och magen var mätt, tog jag så tag i det där jag e så dålig på. Eller egentligen är jag kanske rätt bra på att plannera, problemet är att göra som man plannerat, men det e ju en helt annan sak! Likväl som jag önskade att jag var morgonpigg så önskar jag även att jag va en sån där "listmänniska" som kunde följa sina uppsatta planer till punkt och pricka! Nu är jag ju inte sån utan mer en tjej som kör på känsla och spontanitet, men ibland försöker jag alltså!



Efter mycket funderande och vridande har jag nu lagt upp följande plan inför nästa vecka! På måndag blir det Boxning med Puma (vilket jag redan har bestämt), tisdag morgonspinning och onsdag spinning/core på morgonen. På torsdag är det veckans nyhet, det vill säga PT-Cirkel vilket jag aldrig har provat innan och fredagen ligger fortfarande lite öppen!

Till detta är planen att köra två tunga styrketräningspass allá Fitness Magazine. Dessa pass lägger jag enligt planen tisdag och fredag, allt för att få så lång vila emellan passen som möjligt! Anledningen till att jag nu provar ett nytt upplägg på styrketräningen är för att jag kört enligt mitt gamla schema allt för länge vilket gör att det går lite på rutin och slentrian! I och med detta behövs det en nytändning och lite jävlar anamma!

Nu återstår det bara att se om jag lyckas följa den uppsatta planen med start måndagen den 5 november!

3 kommentarer:

Terese sa...

Åh! Då ser jag fram emot att se dig på tisdag morgon. På onsdag morgon kommer jag dock att ha vikarie eftersom vi ska iväg på ett bröllop på tisdag kväll med övernattning vilket innebär att jag var tvungen att vicka bort. Och jag som hatar att vicka bort klasser :-( Fast bröllop är ju trevligt! Lycka till med träningen.

Puma sa...

:-)
Vad prydligt du lagt upp allt på bilden Nilla. Till och med baren! Alltså, inte spritbaren utan proteinbaren!! Hoppas du kan boka om boxen till dubbel spinning? Eller rör det till planeringen för dig? Ha en toppenhelg så hörs vi!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Puma! Redan fixat! se ovan *skrattar'

Terese: tyvärr kommer jag inte på tisdag morgon, av precis samma anledning *S* Jag tror inte min rumpa pallar det nämligen *skrattar*