12 okt. 2007

Calvados och choklad

Inte mycket till träning idag

Shopping på arbetstid
Vet ni hur många sorter det finns av Calvados och dessutom hur dyrt det är? Det visste inte jag för änns idag! Men eftersom min chef skickade mig bla till systemet idag för att inhandla denna dryck har jag lärt mig massor. Här skall tilläggas att jag aldrig har druckit denna ädla dryck, men nu måste jag nog prova!

Efter att ha sprungit ett par timmar på staden åkte jag till jobbet och förberedde allt för avfirandet av M. på jobbet och det slutade med en mycket lyckad tillställning. Alla fick tårta, det hölls trevliga tal och M fick finfina presenter och uppskattade Calvados:en!

Chokladmässa
I morgon vankas det chokladmässa! Det är en kvinnas rättighet att äta choklad och nyttigt är det också! Mmmmm jag längtar! Så morgondagens träning kommer gå ut på att trängas med människor och vässa armbågarna!

Inga kommentarer: