22 okt. 2007

Måndag morgon!

Helgens betraktelser och framtidens ovisshet

Nu är det måndag morgon, nyheterna på TV och en kaffekopp till mig. Jag sitter, redan sminkad och dan, i soffan och väntar på att jag ska åka på kurs. Ska lära mig allt om projektekonomi, dvs hur ska du kunna mäta nyttan och på ett smart sätt redovisa vinsterna i ett projekt, som inte alltid är helt klara! Jag hoppas att kursen är lika bra som det låter!

Helgen som varit
Jag hade ju fantastiska planer för helgen som tyvärr inte blev som det var tänkt. Men säg när planerna slår in? Familjen S va nämligen förkylda allihop och eftersom jag inte har någon motst¨ndskraft för dagis förkylningar så lät jag bli att möta dessa baciller.

Istället var jag ute på en lång och underbar prommenad hela lördagen! Solen värmde och det va en fantastisk höstdag helt enkelt. Igår va det sedan dax att ta hand om mitt hem och tvätten och eftersom det kostar på att vara duktig somnade jag tidigt tidigt igår kväll.

Boxning
I eftermiddag ska jag gå på Boxning med Puma för första gången. Ser fram emot det med blandad förtjusning men lovar att rapportera så fort jag kommer hem. Vem vet, jag kanske blir frälst på en gång!

Mera kaffe till mig, sen iväg!

Inga kommentarer: