31 okt. 2007

Att försöka välja

Inspierad av Pumas träningsplaner för dagen försöker jag pussla ihop min egen träning!

Dagens AJ
Efter gårdagens Body Combat har jag idag ont i rumpan eller i skinkorna för att vara mer exakt! Det är ett bra ställe att ha träningsverk om ni frågar mig, för vem vill inte göra något åt gravidationskraften som så väl gör sig påmind när man har fyllt 30 *skrattar* Men jag ser nog lite dum ut när jag sitter på min kontorsstol på trekvart, men det bjuder jag på! För som ni vet, vill man vara fin, får man lida pin!

Träningspusslet
Efter dagens lunch, som tyvärr bara bestod av en macka eftersom jag inte orkade laga mat igår och således inte hade med mig någon matlåda idag, försöker jag pussla ihop kvällens träning! Och mina vänner idag är det ett stort pussel eftersom jag skulle vilja göra mer än vad timmarna räcker till! Jag blev nämligen oerhört peppad av Puma som skall ge sig på ett mastodont spinninpsass i eftermiddag!

Men eftersom jag inser mina begränsningar och vet att jag inte klarar av 55+90 min spinning (å ja jag är imponerad tjejjen det vet du!), så försöker jag alltså dubbla på något annat sätt! I de bästa av världar hade jag fått ihop ett Pump-pass följt av ett gult spinningpass, men sån tur har jag tyvärr inte!

Så här sitter jag och försöker välja! Ska det bli spinning eller ska det bli något annat? Det e som att välja mellan Expressen och Aftonbladet, jag står mitt emellan och vet inte vart jag skall bege mig! Så snälla någon, giv mig beslutsamhet och få mig att välja rätt *ler*

Inga kommentarer: