7 feb. 2010

Partynight!

Fitness Magazine fyller 15 år och firar detta med Dance, Fight & Partynight den 24 april!

Av de fem klasserna som kommer att gå av stapeln under dagen fixar en sån som jag nog 3. Dansaerobics och Bodyjam lämnar jag över till dans fantasterna medans jag själv Rufflar kör Combat och släpper hämningarna till Afro rytmer.

danceparty 
Nu undrar jag så klart om det är någon som är sugen att haka på! Det är ju alltid mycket roligare om man är fler och med tanke på att dagen avslutas på Berns vore det kul att samla ihop ett gäng glada människor att kalasa och träna med!

6 kommentarer:

Em Löfgren sa...

väääääääääääkdigt sugen! men visst är det helgen efter blogg boot camp?

Unknown sa...

Japp det är helgen efter BBC!

Cizzi sa...

Jag är sugen på det där. =) Inte för att det är mina favoritklasser, även om afron blir toppen, men det verkar ju vara ett roligt kalas! Jag ska fundera på saken.

Lotta sa...

Det skulle vara för Ruffie o Afrons skull då... Jag är inte lika med dans och combaten kan jag gå iaf.. ;-) Berns är ju trevligt iofs.. :)

Susanne sa...

För mkt dans & för lite cykel för min smak... Fast Berns låter ju kul =)

Ursula sa...

Jaa, riktigt sugen!
Har varken bokat det här eller Åre Workout, än. (Bara BBC än så länge)
Men snart får nog kontot belastas med lite fler träningsevent. NIKE är ju över för den här gången :(