10 feb. 2010

Kärlek på gym!

Eftersom jag spenderar en ganska stor andel av min fritid under vardagarna på gym, borde sannolikheten att man träffar någon just där öka. Men icke, jag är precis lika singel som när jag började, om än med en mycket mer vältränad kropp! Så det är ju alltid något!

Men, har du träffat din kille/tjej på på gymet? Anki Sydegård, Redaktör relationer på tidningen MåBra efterlyser i sådana fall just DIG! Så känner du dig träffad, ta kontakt med henne på anki.sydegard@aller.se !

hjärta 
På tal om relationer! Jag har precis läst “Alla får ligga” av Henrik Fexeus. En bok som handlar om precis det den utger sig att vara. Ett antal tips för att få killen (eller tjejen) som är guds gåva till mänskligheten att falla pladask just för dig! Tipsen handlar om allt från inställning till kläder och kroppsspråk och oavsett om man är singel eller inte, är många av tipsen ganska användbara i andra situationer!

Själv hade jag tänkt att fånga drömprinsen med ärliga leenden, glad uppsyn och en liten flirt!

Inga kommentarer: