28 jan. 2011

Nedräkning!

Nu är det bara timmar kvar till januaris ljuspunkt och en av årets roligaste helger. The Nike Blast drar igång i morgon och jag har laddat efter bästa förmåga! Med bra mat, måttlig (läs ingen) träning och ett glatt sinne!

Som jag skrivit tidigare, smygstartar jag redan ikväll med ett NTC GET FIT pass för att sedan rusa rakt in i helgen och träningsglädjen!

Av helgens alla träningspass lockar just nu fram emot alla former av yoga, vilket skall bli spännande att se om jag klarar av. Men egentligen längtar jag efter allt! Att få spinna för söta Jessica, att få träningsvärk av Monicas Kettelbel och få köra skiten ur mig tillsammans med Fredrik Andersson i Pure Training.

Att sedan få prata, kramas och inspireras av alla kända och okända människor jag hoppas få träffa, är som grädden på moset eller det röda cocktailbäret på toppen!

Så nu återstår bara att packa väskan, sova ordentligt och sen är det igång!

2 kommentarer:

Ciz sa...

Avundsjuk...

Helena sa...

Kul att se dig idag! Imorgon kör vi for real! :D