7 jan. 2011

3 av 30

Efter att ha gått ut hårt hårt i början av veckan, fick jag ge mig själv några dagars vila. Min rygg ville inte träna då den har gjort ont bara jag suttit still eller legat ner (eller gått eller stått), men idag kändes det lite bättre och jag åkte till gymet.

Jag körde igenom kroppen bland vikterna och avslutade (och startade) allt på löpbandet. Varför e det så infernaliskt trist på ett löpband? Jag beundrar verkligen dom som kan springa på dessa timme in och timme ut!

Återigen blev det tri-set varianten som jag pratade om tidigare. Jag rundade dock av med lite bicepscurlar och rotation för axlarna samt att jag tog mig tid till ordentlig stretch. Det blev lite som grädden på moset!

REA shopping
Efter avslutad träning åkte jag in till stan och trängdes tillsammans med väldigt många människor på NK-rean! Jag började på sportavdelningen men hittade inte det jag sökte på rea och förvirrade mig sedan ner till underkläderna där jag faktiskt kom ut med en påse!

Sen sprang jag förbi ett par MQ i jakt på ett par byxor, men kom istället hem med en tröja! Nå ja, man kan inte få allt!

Inga kommentarer: