12 jan. 2011

Dagens!

Nu har det gått en natt och ett par timmar in på dagen efter gårdagens annorlunda yogaupplevelse. I morse när jag vaknade, utvilad klockan 05:30 (!?!) konstaterade jag att jag måste ha sovit som ett litet barn hela natten!

En annan ganska påtaglig händelse är att jag är törstig som en kamel i öknen! Om det beror på yogan eller om det beror på något annat, vet jag inte. Men törstig är jag!

Ikväll blir det dock helt annan träning. Vad det blir vet jag inte riktigt, det står mellan en Shape-klass eller en date med herr Löpband!

0111
Så här ser jag ut idag! Håret däremot har slutat se ut, allt på grund av den eländiga snön! Snälla, kan det inte bli vår nu!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ta hand om Hr Löpband du! Jag dejtade honom igår..

MarathonMia sa...

Du har blivit så fin. Kan inte sluta säga det. DUKTIG!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack tack söta Mia! Jag blir ju aldeles generad!

Cizzi sa...

Vad du är liiiiten ;)